24 iulie 2011

M-am indragostit de seful meu!

M-am indragostit de seful meu
Povestea mea incepe in urma cu 6 ani, odata cu dorinta mea de a ma angaja.

Aveam 19 ani, ma indragostisem de un tip care era cu 2 ani mai mare decat mine, un tip accesibil, pe care puteam sa-l sun in toiul noptii sa-i aud vocea, sau sa-l sun sa-i spun ca mi-e dor de el. Credeam ca e ok ceea ce traiam, eram studenta in primul an, ma consideram stabila din punct de vedere sentimental (stabila pentru ca imi placea mult de acest tip si nu aveam probleme in relatia cu el) si pentru a-mi completa viata am decis sa ma angajez.

Am fost la un interviu si acolo l-am cunoscut pe el. Era directorul de marketing la firma micuta unde aveam eu sa muncesc pana in urma cu 6 luni. Era pe atunci directorul de marketing care avea sa-mi devina amant.

In ziua interviului, cat si ceva timp dupa, consideram ca este cel mai aiurea om de pe pamant, il consideram ciudat, fitos si, mai mult decat atat, urat. Incet, incet am inceput sa ne imprietenim, sa vorbim din ce in ce mai mult, eu aflasem de prima data ca e insurat (se insurase cu jumatatea de an inainte sa ne cunoastem), dar nu ma interesa, incepea sa-mi placa modul in care gandeste, incepusem sa invat de la el, sa-mi placa sa vorbesc cu el, sa ne sfatuim in ceea ce priveste serviciul.

Apoi am inceput sa vorbim si chestii personale, sa ne povestim intimitati si asa ne-am dat seama ca din timpul petrecut la serviciu noi eram impreuna tot timpul. Mai mult decat atat, stateam amandoi peste program, ne uita Dumnezeu acolo cum se spune, parca nu ne mai saturam unul de celalalt.

Am crezut in prima instanta ca e vorba de colegialitate, apoi tindeam sa cred ca bate spre prietenie, pana cand m-am trezit intr-o dimineata simtind fluturasi in stomac gandindu-ma la el, mi-am dat seama ca imi bate inima foarte tare cand imi suna telefonul si vad ca e el... seful meu.

Prietenia asta sau minciuna fata de mine a durat vreo 2 ani, timp in care nevasta lui a si nascut un baietel. Aveau un copil deci, inca un motiv pentru mine sa fug atunci cand mi-am dat seama ce mi se intampla.

Am facut asta, mi-am dat demisia in speranta ca asta ne va rezolva noua toate problemele. Dupa ce am plecat de acolo mi-a spus pentru prima data ca ma iubeste, dar eu am luat-o in gluma, am pus-o in alt context si am sperat ca niciunul din noi nu va gresi... cu toate ca pentru mine nici atunci cum nici acum acest lucru nu mai inseamna greseala.

Intre timp eu ma despartisem de tipul cu care eram, de fapt facusem asta demult dar nici acum nu realizez cum, poate pentru ca viata mea era asa plina de noua prietenie incat nu mai realizam lucrurile care mi se intamplau adiacent.

M-am reangajat acolo si dupa ceva timp a venit ziua mea si primul sarut. De atunci si pana in momentul asta spun cu mana pe inima ca nu am stiut niciodata ce inseamna sa iubesti. M-am indragostit nebuneste de el, el s-a indragostit de mine, am inceput povestea noastra, nemascata de prietenia oarba pe care o sustineam amandoi. Am avut primele nopti nedormite cu gandul la el, am vazut ce inseamna sa nu poti manca din cauza iubirii, cu el am simtit totul de la bine la rau.

Suntem impreuna la modul asta de aproape 2 ani, intre timp nevasta lui nu a schitat niciun gest cum ca si-ar fi dat seama, colegii de la serviciu - unii stiu, altii nu, noi nu iesim in public, nu ne aratam relatia in fata tuturor, eu nu il sun seara sau in weekend, iar el e cel mai fericit de relatia noastra, ii sclipesc ochii cand ma priveste, e cu totul alt om cand e in prezenta mea, alt om in sensul ca am ajuns chiar eu sa-i mai ponderez sentimentele pe care le afiseaza.

Il iubesc foarte mult si nu-mi imginez viata fara el, in niciun sens ar exista acest FARA. Acum nu mai lucram impreuna si cu toate astea ne vedem zilnic, petrecem aprope la fel de mult timp impreuna si zilele trecute mi-a spus ca e cel mai fericit om pentru ca ma cunoaste, pentru ca sunt a lui, pentru ca ma iubeste!

Toata lumea care stie de noi ma intreaba unde vreau sa ajung, catre ce ma indrept, in schimb nimeni nu intelege ca intre noi e o poveste care se scrie in fiecare zi...

preluare de pe: http://www.csid.ro/experiente-de-viata/m-am-indragostit-de-seful-meu-3303921/

Niciun comentariu: